Aby złożyć zamówienie, należy podać takie dane, jak: nazwa firmy, adres do faktury, adres dostawy, telefon, e-mail, Regon, NIP, itp. Te dane zostaną zapisane w naszej bazie, przy kolejnym zamówieniu nie będzie już potrzeby powtórnego ich podawania. Identyfikacja klienta następuje na podstawie loginu i hasła wybranego podczas rejestracji. Rejestracja nie zobowiązuje do zakupu. Dane osobowe uzyskane podczas rejestracji nie będą udostępniane osobom trzecim.
1. Po kliknięciu na link Rejestracja wyświetli się formularz rejestracyjny.
2. Wpisz dane rejestracyjne. Wybierz dowolny login, jednak musi on być unikalny. Nie jest możliwe zarejestrowanie loginu, którego używa już klient zarejestrowany wcześniej, dlatego zalecamy użyć kombinacji liter i cyfr. Na przykład Nowak123. Hasło również może być dowolne. W celu sprawdzenia, hasło należy wpisać ponownie do okienka Sprawdzenie hasła.
3. Wpisz pozostałe dane. Pola oznaczone na czerwono są obowiązkowe. Nie zapomnij podać charakteru działalności Twojej firmy.
4. Kliknij na przycisk Rejestruj
5. Jeśli nie wystąpił żaden błąd i wszystkie pola zostały wypełnione poprawnie, pojawi się tekst: Rejestracja została zakończona pomyślnie. W przeciwnym razie, ponownie wyświetli się formularz rejestracyjny, a nad nim wykaz błędów, które powstały podczas rejestracji.
6. Zmiana rejestracji z MO (klient detaliczny) na VO (klient hurtowy) nie jest możliwa. Należy ponownie przejść procedurę rejestracji, postępując w podobny sposób. Należy podczas rejestracji podać numer Regon i NIP. Po tak przeprowadzonej rejestracji, będą widoczne ceny hurtowe.
1. Użytkownik wybrał login, który już wcześniej został zarejestrowny. (Należy wybrać inny login)
2. Użytkownik wpisał do okienka HASŁO I SPRAWDZENIE HASŁA różne ciągi znaków.